Busig

Idag var husse och matte lite busiga. Vi har varit på stranden, fast man inte får vara där med hund nu. Ända sedan vi kom hit har jag försökt få dom att följa med till stranden, men dom har hela tiden sagt att man inte får vara där... Men idag gav dom med sig i alla fall. Dom sa att det var nog inte troligt att någon skulle kommentera att vi var där eftersom det var ösregn och inte alls särskilt mysigt strandväder. Men när vi gick där var det uppehåll och jag kunde springa precis som jag ville. Jag till och med badade. Ja, inte hela jag, men ända upp till magen. Jag hittade en stor trädgren som jag ville visa för matte, men den var så tung så jag orkade inte dra upp den ur vattnet.

När vi kom hem fick jag duscha en varm och skön dusch. Matte säger att hon har aldrig haft en hund som är så duktig i duschen som jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0