Flytt m.m.

Fastän jag egentligen var dödstrött och inte alls hade lust att skriva ikväll, så tänkte jag att det är väl bäst att jag hör av mig så ni vet att jag lever. Det är hektiskt att ha semester, bara så ni vet. Jag tycker att det är fullt upp från morgon till kväll. Vi går långa promenader och det ska du veta är jobbigt i värmen. Men matte är snäll och låter mig gå i det långa kopplet så att jag kan snosa runt i buskara där det är lite skuggigt. Tyvärr blir det inte mycket sådana där roligheter som vi brukar göra hemma i skogen, som att söka reda på leksaker och så. Men vi gör så mycket annat skoj, framför allt att bada. Jag ÄLSKAR att bada. Förra vecka var Amanda här och då hade vi jättekul. Hon kan kasta min dummy lika långt som husse, det är inte dåligt för en liten tjej. Hon är också jättesnäll och vi hade så roligt när hon var här.


Så här mysigt har vi på stranden, Amanda och jag...

Men vet du något mer? Jag trodde att vi skulle vara här i Halmstad hela sommarn. Vad gör vi då? Jo, åker hem till Jönköping!!! Vad nu då? Mitt i semestern! Jo, matte och husse skulle hjälpa Malin att flytta! Men jag fick inte vara med. Man det gjorde inget för jag fick springa hemma i våren egna trädgård och mormor kom och sedan kom Simon och sedan kom Hanna henne har jag inte träffat på jääääättttelänte och det var så kul och träffas igen. På kvällen åkte  vi tillbaka hit, till Halmstad och det tyckte jag var bra.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hallå Charlie!



I morgon kommer jag och hälsa på dej, ska bli jättekul att få busa med dej litegrann. Längtar efter dej. puss från mormor

2010-07-19 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0