Älg- och pudeljakt

Nu är det en blandning av julafton och sortergård här hemma. Dom har verkligen börjat ta det här på allvar med att packa. Hela vinden är rensad och nu ska allt sorteras och kanske sparas eller slängas. Vad jag menar med julafton är att det finns alltid något som jag kan få. Till exempel så fick jag gå på älgjakt!







Som du ser, dödade jag älgen och jag är jättestolt för det!

Nu ska husse och jag ut på pudeljakt! (Hoppas att jag inte träffar honom...)

Ha ett gott nytt år allihop!

Kommentarer
Postat av: Lima (Nemos storasyster)

HEJ CHARLIE !!

Bild nr 4 borde du skicka till den dumme pudeln, han hade säkert gått långa omvägar då när han sett dem huggtänderna.

Så kul o läsa vad som händer i ditt liv, missar inte något för matte är inne nästan varje dag o sen berättar hon för mig.

GOTT NYTT ÅR till er alla !!

2010-12-31 @ 17:27:43
Postat av: Charlie

Ja, nästa gång jag möter en pudel ska jag minsann visa mina stora huggtänder, då blir han säkert rädd.



Gott nytt år till er också!



Charlie

2011-01-03 @ 18:09:10
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0