My DOG

Nu har matte avslöjat för mig att vi ska åka till Göteborg på en stor utställning som heter My Dog. Det är alltså jag som ska ställas ut. Det menas att jag ska springa runt i en ring bland en massa andra Tollare och sedan ska någon titta på mig och säga om jag är fin eller inte. Jag tror att det är därför som matte har börjat hålla på och tjata om sitt, stå, ligg, stå, sitt, stå... hon vet ju att jag kan det. I alla fall hemma i köket. När det är en massa andra hundar att titta på är det inte helt lätt att hålla sig i skinnet. I varje fall inte om det är snygga tjejer där också. Tänk om Belliz kommer ♥ Nåja, den som lever får se...

Matte och husse har tömt halva vinden idag. Gissa om där fanns en massa roliga saker. En del fick till och med jag ta.


En stor gris hittade jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0