Bakis



Å, tjäna! Hur trött är man inte idag, då? Var ju på fest igår. Eller rättare sagt ända till idag, för vi gick inte hem förrän det var mitt i natten och lite till. Jag har sovit nästan hela dagen idag. Jag tror till och med att jag är lite bakis. Du vet, är man på fest så slinker det ner både det ena och det andra.

Men hjälp vad rädd jag blev när det började smälla. Jag hade precis lagt mig till ro, efter att ha hjälpt Maria att diska, när det började dundra på utanför. Först trodde att det var någon som kom och rusade ner för trappan och varnade högt och ljudligt att ingen kommer in, inte ens hemma hos Linussons, utan att vara föranmäld. Men husse hämtade upp mig och sa att det bara var raketer och så ställde vi oss i fönstret och titta. Och det var faktiskt ganska fint, det var inget farligt alls.

Nu har i alla fall husse och matte köpt en ny kamera... så nu ska man väl bli fotomodell också...





GOTT NYTT ÅR alla mina goa kompisar!


Kommentarer
Postat av: a

Gott Nytt År på er med! Snart syns vi Charlie, det ska bli så kul! James...ps resten av familjen hälsar!!

2012-01-02 @ 10:27:26
Postat av: Nemo

God Fortsättning (har jag hört att människor säger),ska bli jättekul att träffas i Göteborg!Tänk så många snygga Tollaretjejer vi ska spana på.Hoppas du inte saknar din husse o matte allt för mycket.

Hälsningar från Nemo,Micke o Marianne :)

2012-01-02 @ 13:06:50
Postat av: Charlie

Ja, det ska bli jättekul att träffas. Det kan ju inte bli en bättre start på det nya året...



Matte och husse hälsar Gott Nytt År till er alla!



:-)

Charlie

2012-01-03 @ 22:08:33
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0