Matsäck

Idag när jag skulle få kvällsmat, var maten slut i burken i köket. Jag sprang fort före matte ner i källaren och visade vägen till matkällaren där jag vet att maten finns. Då undrar jag plötsligt - var kommer min mat att vara när vi har flyttat? Jag tror inte att det finns någon matkällare i det nya huset. Kanske får maten stå ute i förrådet...

I lördags träffade jag Gaston. Han är så snäll. Honom är jag inte ett dugg rädd för. Jag tyckte jag hörde Gastons matte säga att jag skulle få vara där när husse och matte åker bort! Jag undrar vad dom menar, ska matte och husse ut och resa igen? Hhmmm vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Saga & Tazza

Ett stort Grattis på 2års dagen Charlie hoppas att du får en riktigt bra dag!!! Nospussar från Mamma Saga & Syster Tazza!

2011-02-19 @ 09:41:44
URL: http://www.sesoshundar.se
Postat av: mormor

GRATTIS min älling. Nästan jag höll på att glömma bort din födelsedag. Du får present en annan dag när det inte är så kallt ute.Puss och kram, mormor

2011-02-19 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0