Flyttfin

Nu är jag ledsen på mig själv. Jag har glömt tacka min kennelmatte för det fina födelsedagskortet jag fick. Jag blev jätteglad och säger tusen tack!

Matte har gjort mig flyttfin! Vi duschade, ja, jag säger vi, för matte var med inne i duschen och fast hon hade lite kläder på sig blev hon nästan lika blöt som jag. Sedan klippte hon pälsen på mina tassar och sist klorna. Jag är inte särskilt road av att klippa klor, men när hon lockar med blodpudding så säger jag till mig själv "håll ut", "det blir mums efter varje tass" och då går det rätt bra.

 
I duschen!


Fin va´?

Men det roliga var att idag fick jag träffa Viggo igen. Och vet du vem som var med? Jo, hans syrra Elda. Ååå vilken tjej!!! Jag är säker på att hon blev lika kär i mig som jag i henne. Nu väntar jag bara på att hennes husse ska skicka ett foto på oss till matte. Kanske kan jag sätta upp det på väggen vid min säng i vårt nya hus...



Som en fin avslutning på dagen, var vi och grattade farfar på hans födelsedag. Då kom också Nippe dit - KUL! Gissa om jag är trött nu? Det är verkligen dags att gå och knyta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0