Soffliggare

I helgen var vi i Halmstad igen! Du må tro att det blåste! Jag trodde att jag skulle blåsa bort när vi gick på stranden. För det var vi tvungna till i alla fall. På kvällen var husse och matte på någon slags fest. Jag tyckte att det var rätt skönt att få vara hemma själv. För vet du vad? Jag passade på att inta soffan. Jag fick ju ha hela för mig själv. Jag tänkte att nu kommer dom att vara borta länge för dom hade så mycket mat och dricka med sig när dom gick. Men tyvärr kom husse hem efter en ganska kort stund. Jag hade precis somnat till sådär hårt så jag hörde först inte att han kom. Alltså! Han kom på att jag låg i soffan!!! Men han blev inte arg. Han bara sa att jag var en riktig buse och ögontjänare (vad nu det är) och att jag skulle hålla mig på mattan i stället. Men jag hoppade faktiskt upp där igen när han hade gått. Det var sååå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0