Köttbullar

Nu har matte sagt att vi kan inte åka till Halmstad förrän nästa helg. Så sur jag blev. Jag hade verkligen hoppats på att få åka dit och springa på stranden och kanske jag en och annan fiskmås. Jag hade ju hoppats på att jag kanske skulle få träffa James eller Nemo också. Det var såååååå länge sedan så jag har nästan glömt bort dom. Jag undrar om dom kommer ihåg mig?

Idag har matte varit hemma och jobbat. Det är så mysigt när hon är hemma. Hon tog långlunch också och vet du vad vi gjorde? Jo, vi åkte till den där andra sjön, Axamo och hon gömde dom där pinnarna igen. När vi hade gått runt hela sjön fick jag leta reda på pinnarna och det gjorde jag perfekt. För varje pinne jag hittade så fick jag en köttbulle idag också. Mums! Jag hoppas att det blir fler gången hon gömmer sådana där pinnar för när hon har gömt trasan och jag hittar den har jag bara fått vanliga godisbitar och sedan har vi busat lite med trasan. Tacka vet jag köttbullar!

 


Kommentarer
Postat av: Nemo

Jag kommer ihåg Charlie, och hoppas möta honom på stranden någon dag!

Jag gillar också gosedjur, Lima tycker oftast jag är töntig med mina gosedjur för hon bryr sig inte om dom alls. Men häromdagen tog hon faktiskt min gose-råtta så vi drog i den tills den gick i två delar, de var roligt för då kunde man plocka ut allt ludd och lägga det som julpynt på golvet. Det blev jätte fint tyckte jag, men husse tog fram den tråkiga dammsugaren och tog bort allt det fina jag pyntat.

2010-11-06 @ 07:34:23
Postat av: Charlie

Ja, visst är det tråkigt att man aldrig får ha det som man vill! Min husse och matte plockar alltid undan en massa. Som till exempel när jag har tagit en toarulle och delat i femton delar. Vad gör det att dom ligger kvar? Jag har ju jätteroligt! Men då kommer alltid någon och städar undan...



Hoppas att vi kan springa på stranden nästa helg!

2010-11-06 @ 09:40:32
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/
Postat av: Lima (Nemos storasyster)

Jag kommer absolut också ihåg dig,du och de andra kortbenta sprang som galna o jagade något som inte ens gick att äta.Konstigt tycker jag, men ändå måste jag väl erkänna att det är kul o springa efter och se om man kan komma i kapp o kanske störa lite...

Om du kommer nästa helg så vill matte o husse att ni ringer så vi kan vara på stranden när ni kommer.Vi har 0709 108807 eller 0704 923027.

Hej så länge !!

2010-11-07 @ 16:18:21
Postat av: Charlie

Självklart ringer vi. Jag vill jättegärna träffas.



Charlie

2010-11-07 @ 20:24:35
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0