Jag och James

Du kan inte ana vad underbart jag har haft det i helgen! Vi har varit i Halmstad och jag har kunnat springa ut och in precis som jag ville. Ibland retades jag lite med matte bara för att hon skulle öppna. Nu får du bestämma dig, sa hon. Då satt jag på verandan och låtsades att jag var kung och bara njöt och spanade om det kom nå´n på vägen utanför.



Men det var rätt dött på den fronten. Inte varken människa eller hund. En och annan liten kanin såg jag, men jag har insett att det inte är någon idé att springa efter, för dom är så hiskeligt snabba. Jag har faktiskt fått gå utan koppel nästan hela tiden och inte ens då sprang jag efter en kanin som jag såg. Matte sa att vi ska passa på när det inte är så mycket folk i stugorna.

Nu hade jag ju hoppats på att få träffa Nemo för det hade matte nästan lovat. Men korkad som hon är så skickade hon sms till fel person när hon skulle skicka till Nemos matte så dom kom inte till hundbadet. Men i stället kom James! Å gud, så roligt vi hade. Han är för go den där lille busen. Först skulle han kaxa till sig lite och gurklade lite när vi skulle springa efter bollar, men då sa jag ifrån en gång och sedan var det nog med det. Sedan hade vi jätteroligt.


Här är jag och James


James matte är jättesnäll. Hon hade köttbullar i fickan. Undra om hon visste att det är mitt favvisgodis? Egentligen var det James frukost, så jag hoppas inte att jag åt upp för många så han blev utan.


Vi skulle också ligga fint, det gick ganska bra, men det är svårt när det luktar köttbullar!


Kolla så söt han är James! Just nu är han min allra bästa kompis!



Kommentarer
Postat av: Annika

Charlie är James bästis nu (när de vet vem som bestämmer)! Tack för en härlig höstpromenad, nästa gång tar vi Grötvik och fårhagen där! Ring i god tid, så kanske vi kan samla fler tollare! Kram Annika + James + familjen

2010-11-15 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0