B-höfter

Oj, oj, oj vilken dag... Matte var hemma på lunchen och passade på att läsa posten. Hon hade fått brev från Kennelklubben där det stod att min höfter var B! Hon blev inte alls glad såg jag på henne. När hon och husse sedan kom hem efter jobbet så hörde jag att dom pratade om att mina höfter var B! Jag fattar ingenting... Det var till och med så att matte ringde till kennelmatten och frågade om det var något fel på mig! Är hon precis go, eller? Det är väl inga fel på mig!!! Om min höfter nu är A eller B, eller jag vet inte vad, spelar väl ingen roll - jag är ju hur frisk som helst! Jag kan springa och busa och hoppa och göra precis vad jag vill. Jag har inte ont eller nå´t! Men kennelmatten lugnade matte och sa att det är inga fel med B-höfter. Det är helt felfria höfter, så matte blev glad igen sen. Sicken tur! Jag sa till henne att B måste ju betyda bäst! (tips från kennelmatten). Men ska jag vara helt ärlig så var jag lite orolig på da´n fast jag inte riktigt visste vad det handlade om. Men nu är jag helnöjd!

Efter en lång promenad fick jag ställa mig i duschen, för nu är det riktigt slaskigt ute, vill jag lova. Då är det jätteskönt att duscha varmt och gott. Efter det blev jag så trött och belåten. Ska bara vänta in husse att han ska äta sin nyhetsglass, för sedan får jag alltid slicka skålen - mums :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0