Deprimerad

Jag är fullständigt deprimerad! Jag känner mig så nere, så jag hjälpte inte ens matte att diska ikväll. Vet du vad? Jag har haft en sån fantastiskt underbar dag, mina syskon Z och Mascot har varit här. Dom hade också med sig Turbo och Belliz. Vi hade jättekul tillsammans. Men jag säger bara BELLIZ!!! Vilken tjej! Nu har dom åkt hem... Jag skulle ge vad som helst för att Belliz skulle fått stanna kvar här hos oss. Ja, jag skulle till och med kunna lova matte att från och med nu alltid gå fint i koppel och aldrig dra, även om jag ser en annan hund, men bara om jag skulle få ha Bellz här hos mig.

Först var vi här hemma hos oss och lekte för fullt. När våra hussar och mattar åt mat, passade vi på att vila lite under bordet. Sedan lekte vi igen. Jag lät dom faktiskt leka med grisrumpan (det är en del av den där gamla grisen som jag hade förut), men det nya var det inte någon som brydde sig om (det var tur det, för jag är inte säker på att jag vill låna ut den).


Gamla grisrumpan...

Efter ett tag åkte vi till stranden. Vi hade så roligt i vattnet, vi sprang o sprang. Mest sprang jag efter Belliz. Hon är snabb den tjejen, ska ni veta. När husse kastade ut en pinne så var hon först på den. Humör har hon också, hon sa bestämt ifrån om hon tyckte att vi andra inte gjorde som hon ville. Men jag tycker om tjejer som har lite tåga i sig. Visst det är klart att jag tänkte lite på Wilda där hemma. Men jag vet ju faktiskt inte om hon tycker om mig. Jag har ju inte fått träffa henne så på riktigt, bara på kursen. Men när det gäller Belliz så tror jag att hon tycker lite om mig med. I början väste hon till lite, men när vi hade varit tillsammans i vattnet sa hon ingenting. Jag är faktiskt säker på att hon gillar mig.

Matte sa hon har full förståelse för att jag blir kär i Belliz för hon är så ofantligt söt och go. Men felet är att hon är min moster. Vad det nu skulle ha med saken att göra? Men matte säger att man inte kan bli kär i sin moster, det är inte OK. Men för mig spelar det absolut ingen roll. Gränsen går vid syrran! Hade inte Z varit min syster hade jag nog blivit förälskad i henne med. Jag äääälskar tjejer ;-).

Men nu ligger jag här och trånar... jag hoppas att jag snart får träffa henne igen.


Får jag lov att presentera Turbo, Mascot, Belliz och Z.


Z och Belliz


Har ni sett vilken skönhet...?


Vi alla...


Ett till...


Så deppig att jag inte ens tänker vrida på huvudet när matte tar kort...


Förresten, matte och husse säger att jag ska hälsa till Mascots husse och matte och tacka för dom mycket goda potatisarna. Jag kan inte hålla med för jag fick minsann inte smaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0