Snatteri

En vecka går ganska fort och nu är det helg och vi är i Halmstad igen. Fast egentligen är det ju rätt länge sedan vi var här eftersom vi var hemma förra helgen. Rättare sagt, jag var hemma, hemma hos farmor och farfar, eftersom husse och matte var i Göteborg och åkte båt. Men jag ska inte klaga, jag hade det jättebra hos farmor och farfar.

Igår var vi i hundmatochgodisaffären. Vi brukar gå dit när vi är här och då får jag lite lördagsgodis. Vet du vad jag gjorde? Jag snottade en godis ur en låda :-). Matte sa att jag skulle få välja ett gott ben och när jag nosade runt så var den där lådan där med godisar och jag kunde inte låta bli. Men jag tog bara en! Matte blev inte arg, hon sa bara att jag inte får göra så fler gånger.

På kvällen gick vi på vår strand. Fast egentligen får man nog inte det rikgtig än. Men vi var inte de första... det var flera andra hundlukter kände jag. Fast jag fick inte vara lös, men jag hoppas att vi går där en sväng idag också och att jag får springa och helst doppa tassarna lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0