Lucky me!

Nu är det bestämt att det blir jag som ska få komma till familjen K i Jönköping. Jag bara längtar sååååå... Jag tyckte om dom från första stund. Jag är säker på att dom tyckte om mig också. Jag förstod av kennelmatten att fru K blev så glad. Det är så härligt när man finner varandra direkt.

Nu har jag fått ett namn också, Canagold's Glen Scotia. Fint va´? Fast jag tror inte att dom kommer att kalla mig för Glenn! Det är inte så fint, tycker jag. Jag har hört att dom har pratat om Charlie. Det tycker jag jättemycket om. Fru K frågade faktiskt mig när hon var här, om jag var en liten Charlie, och det sa jag att jag va :-)



På denna bilden är jag fyra veckor. Den tog husse när dom var här. - Så skönt det kändes att säga husse :-)

Nu finns det jättemånga bilder på kennelsidan. Kolla in mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0