Miljöträning

Husse och matte kallar det miljöträning när man ska besöka olika ställen. I lördags var vi inne i stan i Halmstad och promenerade bland allt folk. Matte och husse gick ut och in i affärer och jag fick snällt vänta utanför med den ene eller den andre. Ibland tyckte jag att det var lite tråkigt, men annars var det mest spännande och ligga och titta på folk och andra hundar som gick förbi.

När husse och matte skulle fika kunde jag ligga precis vid kanten och titta på allt folk, det var jättemysigt. Matte och husse var jättenöjda med mig, fast jag vet egentligen inte varför.

Nu har jag också kommit på att jag kan gömma mitt ben när vi är i stugan. Jag har hittat ett jättebra ställe som ingen annan vet om. Ibland glömmer jag nästan bort det själv så bra är det. Då blir jag så glad när jag hittar det igen.

I morgon är det kurs igen. Hoppas att det blir lika roligt som förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0