Julstök

Idag är det mycket snö och jag skulle gärna vilja vara ute och leka. Men matte slutade tidigt idag och har varit hemma och julstökat i köket mest hela tiden. Vi har varit iväg en liten sväng bara. Matte tyckte att jag skulle ta det lugnt för jag åt inte min frukost och sedan kräktes jag på dan. Men på eftermiddagen piggnade jag till och åt lite grann. Jag hörde att även Malin var förkyld så hon och jag kanske har fått samma sjukdom. Bara det inte är den där konstiga grissjukan som alla pratar om. Inte för att jag har träffat nån gris, men det låter konstigt.

I vilket fall blev jag så trött när matte höll på så jag la mig ner och somnade mitt i allt julstök. Jag hittade till och med en huvudkudde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0