Hjälpsam

Å, idag har min husse gjort det igen... rensat och lagt om plattorna på tomten. Det gjorde han i Halmstad också och det är så kul. Jag tycker det är så roligt att hjälpa till. Jag kan krafsa lite i gruset, jag kan dra upp ogräs, jag kan hjälpa husse att döda alla maskrosor som han slänger i hinken, jag kan hålla koll på husses vantar så att dom inte försvinner... det finns inte nog så mycket jag kan hjälpa till med. För att inte tala om när han ska sopa upp allt grässmul och sand. Jag kan hålla i sopborsten och jag kan hjälpa till med räfsan. Det är inte alltid som husse är glad, jag förstår inte varför???


Jag kollar att han inte fuskar...


Jag kan också hjälpa till att ta bort plattorna...



... och hålla koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0