Korvtjuv

Idag har vi varit hos Malin och Daniel en liten sväng. Jag älskar att få komma hem till dom, det är så mysigt för dom bor nästan på landet och det är så mycket att nosa på. Men ikväll var det annat gott att nosa på än skog och gräs. Dom skulle nämligen grilla korv och hade lagt fram ett stort fat med korv i köket. Jag kollade noga att husse och dom var på altanet och sedan - det snabbaste jag kunde - knyckte jag en korv. ÅÅÅ GUD SÅ GOTT DET VAAAA!!! Jag var helt salig och var inte så observant, så när jag försiktigt sträckte på mig för att ta en till, kom husse! Då blev det inte nådigt! Så arg han blev. Matte och Malin och Daniel kom också och alla blängde på mig. Sedan pratade dom om att så hade jag aldrig gjort förut och bla bla bla... Men vem i hundan kan låta bli korv, som är det näst bästa som finns? Eller kanske bäst. Det står mellan korv och köttbullar. Ja, jag kan det inte i alla fall. Men jag skyller på matte, för det är hon som har gett mig korv när jag har varit duktig och sökt eller gått fint. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Turbo o Mascot

Vi förstår dig Charlie, ställa fram det bästa du vet på ett sådant sätt att du kan få en smakbit eller två. Synd att husse hann se dig, du kunde ju ha fått dig ett riktigt mål mat annars. vi antar att du fick de vanliga kulorna som mat sedan? Matte har sin del i detta att du älskar korv så egentligen är det hennes fel att du har så svårt att motstå korv. För du försöker väl inte att fixa smakbitar hela tiden? Nä du, bjuder dom in dig till att få del av godsakerna, så får dom räkna med att du tar din del, så det så. Pst, nästa gång du får möjlighet kolla noga vad dom håller på med, smyg sedan undan med bytet som den Tollare du är. Ät och kolla igen vad dom gör innan du går till attack för rond nummer två.

God jakt önskar Turbo o Mascot.

2012-05-27 @ 23:12:30
Postat av: Nemo

Jag skulle gjort exakt det samma.

2012-06-01 @ 22:56:27
Postat av: Charlie

Härligt att höra att ni är på min sida, guys :-) Ses snart hoppas jag.



Charlie

2012-06-05 @ 20:20:42
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0