Ledsen bäbis

Nu ska du få höra... lilla Julia har varit hemma hos oss. Ja, Malin och Daniel var ju också med så klart. Men det var oerhört spännande att den där lilla bäbisen skulle vara hemma hos oss. Husse och matte är jättesnälla mot mig och jag får nosa på henne, men ändå känner jag lite att hon verkar vara den som är i centrum hela tiden...! Men det är klart, det kan man kanske förstå. Hon är ju så liten. Daniel säger att hon och jag ska ha jätteroligt när hon blir större, då kan vi springa och busa. Hhmm jag undrar om hon också vill jaga min dummie i vattnet? Hon kanske blir jättesnabb...!




Nåväl. hon skriker en hel del tycker jag. Då blir jag lite orolig. Vad gör dom med henne? Inte kan hon väl ligga i knät och skrika heller. Jag försökte trösta så gott jag kunde...



Men hon kan ju inte följa med till Halmstad än i alla fall. På lördag tror jag att jag ska få träffa alla mina kompisar igen. Jag hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Nemo

Så gulliga bilder!
Marianne ska bli med hund igen. Hon har pratat om en lillasyster, men nu ska det visst bli en lillebror (som är större än mig!). En kastrerad ridgeback hane som är två år. Jag hade föredragig en liten tjej, så vi får se hur jag ska tackla det här. Om två veckor kommer tydligen långbeningen hit...

2012-08-26 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0