Go stol

Å hjälp! Matte har kommit på mig... Simon var här idag med lite roliga leksaker till mig. Bland annat en lite rolig pipig sak som jag bara älskar. Jag sprang runt och lekte och pep lite i den och både husse och matte busade med mig. Men ett tu tre var jag uppe i mattes goa tevefåtölj... och plötsligt stod matte i dörren! Nä men vad gör DU? Utropade hon. Jag blev generad och snopen själv och hoppade genast ner. Men den lilla roliga leksaken var kvar och jag visste inte riktigt om jag skulle våga hoppa upp igen. Men jag tänkte att det är lika bra att låta blir. Tur var väl det för matte sa att jag ska inte ligga i hennes stol. Jag lovade att inte göra det fler gånger, men tittade inte på henne när jag sa det ;-)








Kommentarer
Postat av: Yatzie

Hej Charlie!

Vad synd att du inte får vara kvar i en så go fåtölj. Jag fattar inte varför man inte kan få använda soffor, sängar eller fåtöljer när de ändå står tomma ibland??? Har provat mattes säng några gånger och blir nerkörd VARJE gång!!! Tycker man borde inför någon slags lag på att när det inte används av människor så borde vi hundar kunna låna det. Eller vad säger du Charlie? Du är ju äldre än mig och kanske kan påverka de som bestämmer?



Kramar från Yatzie

2011-10-24 @ 22:22:48
URL: http://www.canagolds.se
Postat av: Charlie

Lilla Yatzie! Du ska lära dig en sak! Det spelar ingen roll hur gammal du blir, det är alltid människorna som bestämmer ändå... Fast ibland kan man passa på lite i smyg när dom inte ser ;-)



Hoppas att vi träffas snart.



Kram

Charlie

2011-10-27 @ 21:31:17
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0