Hundhyfs

Min matte gör inget annat än styr och ställer med mig. Hon säger gå intill! stanna! hit!... Jag får aldrig bestämma själv. Ibland hittar jag sådana jättehärliga snoozställen och vill stå lääänge och nosa, tror du jag får det? Nehe minsann, då är det  nu räcker det, kom här..

Och vet du vad hon har kommit på nu? Jag ska titta på TV så att jag lär mig lite hyfs, säger hon. Vet du vad jag ska titta på då? Jo, Mannen som talar med hundar. Han kan lära den mest bångstyriga hunden både det ena och det andra. Och då borde det gå med dig också säger hon! Tycker inte du att det är oförskämt! OK då, jag tycker att det är ett ganska roligt program, fast det behöver du ju inte berätta för matte att jag tycker. Och hon säger faktiskt att jag är världens goaste och trevligaste hund, även om jag är lite för het i koppel. Men jag kan om jag vill, så det så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0