Flytthjälp

Här rullar det iväg i tid vill jag lova. Matte har sagt att det bara är lite mer än en månad tills vi ska flytta. Och hur länge det nu kan vara - inte vet jag! Men det är väl bara att vänta och se. I vilket fall är jag ganska tjurig på min familj... jag har inte fått vara med och bestämma vart vi ska flytta, jag har inte ens fått följa med och titta på det dom har bestämt att vi ska flytta till. Jag har förstått att det är väldigt liten trädgård i alla fall. Det kan ju i och för sig vara ganska bra, för det innebär ju att vi kommer att gå en sväng varje gång jag vill gå ut. Alltså, jag blir inte bara utsläppt i trädgården som nu (jag tycker att det är OK, men det säger jag inte). Då kanske jag vill gå ut lite oftare än vad jag vill nu... :-) Sedan är det en annan sak - det finns tydligen ingen trappa i det nya huset. Hur ska jag kunna ligga och ha uppsikt över min familj då? Jag brukar ofta ligga i trappan här hemma och då märker jag precis var husse och matte håller hus. Nåja, det ger väl sig när vi kommer dit.

Tjejerna har varit här och packat alla sina saker och jag har hjälpt till. Så roligt jag hade. Jag hittade både det ena och det andra...

Vad kan finnas i den här kartongen tro... ?


Jag vill också hjälpa till...

Men i helgen var vi i paradiset! Halmstad alltså! Det var hur skönt som helst. Det var så länge sedan vi var där så jag hade nästan glömt bort hur mysigt det är. Där kan jag ju gå ut och in precis som jag vill. Vi var också på stranden som inte var någon strand utan ett stort isfält med små fläckar av sand här och där. James var med och vi hade sååå roligt. Synd att inte Nemo kunde komma också, men jag hoppas få träffa honom nästa gång vi åker dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0