Snorig

Det är lite synd om mig... jag är inte riktigt kry! Det är nog en förkylning som jag har fått. Jag både nyser och snorar. Det är inte alls kul. Men idag känner jag mig lite bättre än vad jag har gjort i veckan. Och igår var det rena "julafton" här hemma. Matte lagade köttbullar och det är ju det bästa jag vet. Men snål är hon, det vet ju alla. Jag fick bara smaka en enda liten en. Mmmm det var riktigt mumma. Jag satt länge, länge och väntade på att få en till när dom stog på bänken och svalnade, men även att jag sa till flera gånger så fick jag ingen mer. Matte fick dessutom torka bort snålvattnet(?) flera gånger. Spelar väl ingen roll! Men snart kommer ju den riktiga julaftonen och då får jag nog smaka en och annan godsak.


Kommentarer
Postat av: mormor

Det är JÄTTEsynd om dej. Inte nog med att du är förkyld utan blir dessutom blåst på köttbullar.

När man är dålig skall man ha lite godis för att fortare bli pigg. Matte är en riktig snåljåp, hon fick minsann både godis och glass när hon var liten och var förkylning.Krya på dej.kram

2011-12-16 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0