Blondin

Jag har blivit kär i en blondin!!! Sorry Belliz, Yatzie och alla andra tjejer som jag har flörtat med. Men nu finns bara Luna för mig...! Vilken goding! Jag träffade ju henne i somras, men då var hon bara en liten bäbbe nästan. Nu hade och vuxit till sig och blivit en riktig pingla. Det bästa med allt är att jag ska få vara hos henne i hela två veckor. Tänk vad kul vi ska ha.



Här kollar hon in mig. Jag är säker på att hon älskar mig också.

Men det är klart att jag fortfarande älskar Yatzie, men hon är ju nästan som min lillasyster, ju. Så henne kan man ju vara kär i på ett annat sätt.





Alltså jag träffade ju Luna nu i helgen när vi var hos Kennelmatten och matte och dom skulle planera lite hur det ska bli när jag ska vara hos dom. Jag var ju ganska exalterad av att komma dit och få träffa allihop. Dessutom var James där och jag tänkte att det är bäst att jag markerar lite att det här är mina tjejer, så jag glömde att jag var inomhus och släppte ett par droppar i rummet. Men det skulle jag inte ha gjort. Både matte och Kennelmatten blev jättearga och skrek åt mig. Och matte slängde ut mig på gården. Hon skämdes för mig, sa hon. Men jag har minsann vett att skämmas för mig själv, så det behöver hon inte göra. Jag försökte säga till Kennelmatten att jag inte ska göra så någon mer gång, så jag säkert får komma till dom igen. Hoppas inte att hon har ångrat sig.


Kommentarer
Postat av: Yatzie

Hej Charlie!

Oj, vad glad jag blev av att träffa dig och din matte. Fast du verkade ju inte vara speciellt intresserad av mig utan bara av Luna....



Det ska bli så kul att du ska vara här så länge, men då hoppas jag att du inte skämmer ut dig! Annars flyttar jag till James under tiden du är här, för han sköter sig och gör inte något inne!!!



Min matte har väldigt mycket tålamod, så hon kommer att stå ut med dig ändå och har inte ångrat sig att du ska vara här.



Men du ska veta att jag tycker om dig ändå :-)



Kramar från Yatzie

2011-12-09 @ 00:32:15
URL: http://www.canagolds.se
Postat av: Charlie

Yatzie! Du vet att du alltid ligger överst på min lista, vad som än händer.



Jag lovar att jag ska hålla mig i skinnet när jag kommer till dig. Allt för att du inte ska välja James framför mig.



Kram

2011-12-12 @ 21:37:52
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0