Skön helg

Vilken härlig helg vi har haft i Halmstad. Matte säger att det har varit värsta högsommarvärmen. Och det har det säkert också. Till och med i vattnet var det varmt. I alla fall om man jämför med när jag började bada i våras. Nu var vi vid hundbadet varenda dag och jag har plaskat och sprungit och träffat många andra hundar. Alla fick jag inte leka med men jag träffade en tjej som hette Shiba och var en likadan hund som Nippe. Hon brydde sig inte så mycket om mig, hon ville helst ha min vattenleksak. Men jag fick se en pudel i stället som jag sprang till, men det ville inte hans (pudelns alltså) matte... inte han heller för den delen för han skällde till åt mig så högt så jag höll på att göra på mig. Inte trodde jag att pudlar kunde vara så bitska. Men i och för sig så kan Tjabo vara lite kaxig ibland. Det är min hundkurskompis som också är en pudel.

Jag har blivit ganska bortskämd nu när det har varit folk omkring oss hela helgen. Det finns ju alltid nån som vill leka med mig eller gosa eller nå´t. Man blir rätt trött när kvällen kommer faktiskt. Men husse han var snäll han, för han lät mig hoppa upp i stolen och då somnade jag så gott så gott.



Det har varit en jätteskön helg!

Kommentarer
Postat av: Annika och James

Hejsan! Vill ni ha sällskap av mig och James (kull 8 valp) någon gång ring!Mobil 0707-924073, vi bor ut mot Tylösand!Kul att ni är tillbaks med skrivandet, förhöjer min dag på jobbet, hahaha!

Mvh Annika (PS Jag var med och tittade när ni gjorde beskrivn. i Jälluntofta!!)

2010-06-29 @ 11:07:25
Postat av: Charlie

Hej Annika & James!

Det vore jätteroligt om vi kan träffas. Vi kommer att vara i Halmstad större delen av sommaren, då får Charlie förhoppningsvis en kompis som vill busa på stranden. Jag ringer i nästa vecka.



Susanne & Charlie

2010-06-29 @ 16:37:40
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0