Midsommar

Nu ska du veta att vi är i Halmstad och ska fira midsommar. Vi gjorde det förra året också säger matte, men det kommer inte jag ihåg för jag var så liten då. Vi har varit och gått en promenad och mormor gick till stranden, men jag fick inte följa med. Så sur jag blev. Jag försökte på nästa nerfart också men matte bara drog iväg med mig och sa att hundar inte får vara på stranden nu. Det tycker jag är så surt. Men hon har lovat att vi ska åka till hundbadet i morgon eller nästa dag och då ska jag få springa ut i vattnet och leka. Denna gången blir det nog att hämta en dummie. Förra veckan var vi också där och då var det bollen jag fick hämta i vattnet. Det är så kul, så kul.

Snart har matte semester(?) och vi ska vara i Halmstad i flera veckor. Det ska bli jättemysigt.

Men det finns något annat som jag är riktigt sur på... Jag har hört att flera av mina syskon och till och med min mamma har varit i Jönköping på utställning och jag fick inte ens åka dit och träffa dom. Det tycker jag var snålt av min husse och matte, även att matte har sagt att vi inte var hemma den helgen så tycker jag att det  borde funnits lite tid som jag åtminstone kunde fått träffa min mamma. Men det kanske finns möjlighet till det nu i sommar i stället. 

Ha en skön midsommar alla! Hoppas att ni får något gott ben att tugga på!



Här gör mormor mig midsommarfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0