Pizza

Jag tror faktiskt att det är en och annan som tycker att det är lite kul att jag skriver här… för  jag märker (matte hjälper mig att kolla) att det är fler som besöker min blogg när jag är igång och bloggar lite mer dag för dag, än när det blir lite uppehåll. Matte har sagt till mig att vill man ha läsare så måste man hålla i. Men jag behöver ju lite hjälp av henne och ibland hinner hon inte eller om hon inte vill, jag vet inte, men då blir det ju inte mycket till blogg. Det jag tycker är kul är när någon skriver något tillbaka till mig, men det är inte så ofta någon gör det. Hallå, var är ni mins syskon? Ni kanske har semester nu också, för det har matte. Semester menas att man inte ska jobba och vara i Halmstad hela dagarna i flera veckor. Kul, tycker jag för jag älskar Halmstad.

Nu måste jag också försvara min matte lite. Hon är inte riktigt så snål som jag sa sist. Igår skulle vi fira att semestern snart skulle börja och att Simon skulle flyga någonstans. Inte vet jag vart, men han skulle åka långt bort i alla fall. Nåja, då firade vi med pizza för det är det bästa som Simon vet. Och vet du var? Jag fick en bit! Kan du tänka dig! Min matte kompenserade att jag inte fick någon ostmacka kvällen innan med en pizzakant. Jag var överlycklig. Nu älskar jag min matte igen.


Kommentarer
Postat av: mormor

Så skönt att höra att du fick lite pizza. Jag var så ledsen när du inte fick nå´n ostbit, du är faktiskt värd det. Och i all synnerhet när du gick så fint med mej på promenaden i dag. Ett litet tips, titta på matte djupt i ögonen och lägg huvudet lite på sned så ska du se om du inte får en liten godbit. Hur skulle de va med en liten köttbulle. Ha det bäst i Halmstad, puss.

2010-07-02 @ 19:29:47
Postat av: Charlie

Jag har näatan vridit nacken ur led och tagit fram min allra sötaste "älska mig"-min, men hon är stentuff min matte. Det är tur jag har dig mormor. Ha det bäst du också.

Kram

2010-07-02 @ 21:50:40
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0