Wilda

Ååååhhh jag är störtförälskad!!! Idag har jag träffat världens vackraste tjej. Hon heter Wilda och är en Flatcoat. Hon började på våran kurs idag. Hon är fyra år, men jag tror att hon inte brydde sig om att jag var lite yngre än hon. Nu har jag släppt tankarna helt på Dagny. Detta var fantastiskt! Jag kunde inte koncentrera mig på något under kursen. Vi skulle vara uppe i skogen och matte skulle kasta ut en leksak som jag skulle leta reda på, alltså det som dom kallar "uppletande av föremål", föremål! Som om min döda anka är ett föremål!? Ja, ja... men alltså - jag tycker ju att det är rätt kul att få leta upp saker om matte har gömt, men idag tog jag chansen. När matte släppte mig och jag skulle hämta ankan, stack jag först rakt fram så att hon trodde att jag var på g, sedan gjorde jag en tvärvändning och rusade fram till Wilda. Hon var så go!!! Matte ropade och stojade och hoppade groda, men jag slog dövörat till och bara ville vara med Wilda. Men när vår kursledare och Wildas matte schasade iväg mig så sprang jag snabbt fram till matte. Då blev hon så glad, så glad. Vi gjorde om uppletandet och då gjorde jag det perfekt, då hade jag ju fått gosa lite med Wilda så då var jag nöjd :-).

När vi var på gräsplanen och skulle låtsas vara ute på promenad och möta varandra hade jag bara ögon för Wilda, då är det inte så lätt att gå fint vill jag lova. Prova själv får du se hur lätt det är att hålla sig ifrån den man har blivit blixtkär i!!!

Jag skärpte till mig på platsliggningen i alla fall och låg still hela tiden. Men då visste jag ju också att jag skulle få köttbulle efteråt!

I morgon ska jag vara på dagis så kanske jag får se om jag orkar skriva nå´t i morgon. Nu ska jag sussa och drömma om Wilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0