Goa dofter

Nu har jag precis kommit hem från andra tillfället på min kurs. Idag har vi haft kontaktövning, sitta kvar (med köttbulle bakom ryggen, det tycker jag är tortyr), lekt "ta den" och "klara, färdiga, kom" och lite till. Det var en baggis för mig. Jag klarade allt galant - tycker jag själv i alla fall :-). När matte och husse skulle fika och lyssna till vad kursledaren ha att säga, fick jag följa med in i stugan. Idag var det bara jag som fick följa med in av hundarna, dom andra fick sitta i bilen och vänta. Första gångerna tyckte jag att det var jättejobbigt att vara med inne i stugan och bara ligga där och vänta och vänta, men jämför man med alternativet - att sitta i bilen, så är det helt OK. Jag har skärpt till mig och klagar inte alls nu. Matte är stolt och tycker att jag är duktig. Idag la jag mig till och med på golvet och sov. Det var ju ingen annan att flörta med så då spelade det ju ingen roll. Men du ska veta att jag fick hålla tungan rätt i mun - det var två söta tjejer med och båda löpte sa kursledaren. Inte vet jag vad det är men helt klart var det MYCKET goda dofter just där dom hade gått. Nästa gång jag träffar Texas ska jag höra med honom om han vet vad det kan vara för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0