Sista natten med gänget

Idag har vi åkt bil för första gången. Det var jättespännande. Fast vi kultrade runt lite när kennelmatten svängde. Jag blev lite yr och det kändes lite konstigt i magen, men det gick över sen. Vi åkte till veterinären. Han var snäll. Han tittade på oss och kände och klämde på oss överallt. Han lyssnade också på hjärtat och tryckte lite på magen. Men det gjorde inte ont alls. Han sa att jag var en "perfekt liten varelse". Undra vad han menade med det?

Idag har mamma och syrran flyttat hem till mammas matte Desireé. Syrran ska få heta Tazza, det tycker jag va´ ett fint namn. Nu känns det faktiskt lite vemodigt. Hoppas att inte min husse och matte kommer sent så jag blir sist kvar. Och bara dom inte blandar ihop mig med Pricken, för vi är faktiskt rätt lika. Till och med kennelmatten fick titta noga när vi var hos veterinären. Men min matte ser säkert om det blir fel. Och om någon annan tar mig så ska jag nog bita dom i tårna...

Detta är ju liksom sista natten med gänget, så jag tror att jag ska väcka dom andra så kan vi busa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0