Besök nr 2

Nu har vi fått en hundkoja och en egen liten gård att vara på i kennelmattens trädgård. Det är så härligt att vara ute. Det har inte varit kallt alls. Igår sa dom att det var sommarvärme, jag undrar vad dom menar med det?

Igår var min husse och matte här och hälsade på oss. Det var så mysigt. Dom gosade med mig jättemycket och så har dom bestämt att jag ska heta Charlie. Det är bra tycker jag, för nu börjar jag vänja mig vid det namnet.

Det är många som kommer och hälsar på nu och vill titta på oss. Det är kul, men ibland är det jobbigt också. Då går jag in och lägger mig i eller kryper under kojan.

När husse och matte var här hoppade jag in i kojan och visade hur fin den var och att jag gärna vill ha en sådan hos dom också. Jag tror att dom förstod det, för dom pratade om virke över och sommarstuga och en massa grejs...

Nu längtar jag verkligen att få komma till dom. Kanske hinner dom träffa mig nästa vecka igen?!

  

Se så fint jag kan sitta i kojan... som "kung i baren"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0