Vild Wilda

Oj, oj, oj, vilken helg! Inte nog med att vi har varit i mitt underbara Halmstad, vi var och hälsade på min Kennelmatte också. Ja, egentligen brydde jag mig inte så mycket om just Kennelmatten, utan det var Yatzie jag helst ville träffa. Men jag kunde ju aldrig drömma om att det skulle vara sex stycken Tjejer därhemma!!! Först visste jag inte riktigt vart jag skulle vända mig och vem jag skulle uppvakta. Det var en söt tjej (självklart är både Yatzie och Quizie söta också) som hette Tindra som jag spanade in först, men sedan stängde Kennelmatten in henne i rummet så jag vände min uppmärksamhet till blonda Wilda i stället. Å vilken snygging! En riktig blondin :-). Hon var minsann inte sen på att flörta med mig och jag kunde ha gjort vad som helst för att få gosa med henne lite. Men så fort jag närmade mig henne lite för mycket så var det alltid nån som sa till mig att låta bli... Du ska veta att jag var trött när vi åkte hem. Jag sov hela vägen. Men jag har funderat på en sak... Jag undrar om det ligger i namnet? Wilda! Jag har för mig att en av mina första förälskelser var en Flat med samma namn. Men man kan ju bara höra... Vilda Wilda :-) jag hoppas att jag får träffa henne igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0