Äntligen bad!

Jag har inte haft hälften så kul här i Halmstad som jag brukar. Hur många gånger tror du att jag har fått bada till exempel? Precis! Inte mer än ett par gånger, så har vi varit här mer än tre veckor!!! Men häromdagen så var vi i alla fall vid hundbadet och då kom Nemo! Det var jättelängesedan jag träffade honom och jag hade nästan glömt hur kul det var när vi jagar min vattendummies båda två. Ibland vinner han och ibland vinner jag, men ingen är sur för det, vi bara kör en ny omgång. Det är sååå kul! Matte hade bara med sig telefonen och har tagit ett foto som jag får lägga in här sen...

Nu kommer fotot...


Kommentarer
Postat av: Nemo

Ja det är verkligen sååå kul att bada med dig Charlie. Hör gärna av er nästa gång du ska hit och bada.

2012-08-04 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0