Tjejbesök

Nu ska du få höra... jag har haft två tjejer här! Kan du tänka dig, vilken lycka! OK, nu var det ju lilla Quizie som jag egentligen inte vet om jag kan kalla tjej eller vad? Hon är bara en liten busunge, en riktig liten busa är hon. Men min älskade Yatzie var också här. Vad jag hade längtat efter henne. Du kan inte ana hur glad jag blev när matte sa att hon skulle komma. Då visste jag ju inte att busan skulle vara med. Men det var ganska kul att hon var med också.



Jag busade en del med den där lilla, men Yatzie skulle väl vara som en morsa för henne och hade full koll. Jag vet inte om hon trodde att jag skulle göra henne illa, men jag skulle ju aldrig komma på tanken. Hon var rätt mysig fast hon var busig.







Jag försökte ha Yatzie lite för mig själv, men det fanns inte en chans. Quizie var hela tiden på hugget. Ja, faktiskt på hugget. Och vilka tänder!!! Kan du komma ihåg att jag har haft sådana sylvassa tänder? Matte kan, säger hon. Och hon säger att Quizie inte ens bet så mycket som jag gjorde!!! Hhmm, hon är inte snäll alltid, matte alltså.







Söt var hon också den där lilla busan. Vem smälter inte när man ser en sådan goding...?



Fast nästa gång ska jag fråga matte om bara Yatzie kan komma. Då kan vi busa utan att ha en liten som hänger i öronen och bakbenen.

Kommentarer
Postat av: nemo

2012-07-16 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0