Spår

ÅÅÅ vad trött jag är! Matte och jag har varit ute i skogen och hon har lagt ett spår till mig. Det var såååå länge sedan som matte gjorde det. Jag blev så exalterad att jag tjöt i bilen när hon stannade och jag förstod vad vi skulle göra. Det var som om hon skulle ta igen alla spår som vi inte har lagt på länge, så hon gick en jättelång sväng inne i skogen. Jag försökte kika från bilen vart hon gick, men det var inte så lätt. Innan jag fick ta upp spåret gick vi runt Västersjön. Vi var ganska ensamma kan jag säga, för det var riktigt dåligt väder.

Till slut kom vi tillbaka där jag fick gå på spåret. "Klockrent"! Sa matte. Jag tog det helt perfekt och i slutet låg min trasa. Och gissa vad jag fick - KÖTTBULLAR! Flera stycken. Jag var så lycklig så det var nästan att jag ville ta ett varv till i skogen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0