Längtan

Min matte har varit borta i två dagar. Hon har inte ens varit hemma på natten. Jag kände mig lite orolig när hon inte var hemma. För säkerhets skull la jag mig vid ytterdörren så jag inte skulle missa om hon kom hem. Men det gjorde hon inte. Som tur var så kom husse hem på lunchen som matte brukar göra. Men inte idag, då kom farmor och farfar och hämtade mig, för husse var på möte hela dagen. Dom har mycket att stå i min husse och matte... men jag tyckte att det var rätt kul när jag fick åka hem till farmor och farfar, dom är sååå snälla. Och där dom bor, bor det jättemånga hundar. Det är så mycket att lukta på vart man än går och farfar är snäll och låter mig nosa färdigt innan vi går vidare. Vi har gått två långa promenader idag.

Men nu är matte hemma igen så nu är ordningen återställd. Det är skönt för jag har längtat efter min matte.



Kommentarer
Postat av: Yatzie

Hej Charlie!

Oj, vad synd om dig som längtar efter din matte. Själv längtar jag efter att få träffa dig snart igen. Jag har hört att du ska vara hos oss länge. Det ska bli sååå kul. Då ska jag visa dig alla mina saker och min mysiga sovplats. Du kan få sova intill mig om du vill? Jag hoppas inte du ska längta för mycket efter din matte och husse när du är här.

Kramar från din Yatzie

2011-10-06 @ 20:19:26
URL: http://www.canagolds.se
Postat av: Charlie

Aha, det var det som husse och matte har tisslat om, dom ska ut och resa. Kan verkligen vara sant att jag ska få vara hos dig då? Jag är den lyckligaste hunden i världen :-) :-) :-)

Jag längtar redan...

Tusen kramar till dig!

2011-10-06 @ 22:20:38
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0