Bitfri

Min matte säger att nu kan hon lita på mig... Jag känner mig lite förnedrad när hon säger så. Inte vet jag riktigt vad hon menar heller. En dag hörde jag att dom pratade om hur duktig Charlie har blivit som inte har bitit i något sedan vi flyttade... Precis som om jag skulle göra det! OK, när jag var liten så visste jag ju inte riktigt att det bara var i vissa saker jag fick bita, ben och leksaker och sånt. Inte visste väl jag att skor och möbler inte var tillåtet att bita i. Ja, ja, men nu har jag inte bitit i något på jättelänge i alla fall. Fast ibland hämtar jag en sko från skohyllan och placerar mitt i hallen. Det är för att markera lite att jag tycker att dom har varit borta för länge. Då kan dom tänka Oj, det är bäst att skynda sig hem så att inte Charlie börjar bita igen... hi hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0