Trött

Åh, jag är så trött. Inte nog med att vi var uppe jättelänge inatt, vi har varit och gått runt Väsersjön idag igen. Men inte bara vi, Gaston var med. Och det var också med en tjej som hette Bella. Henne har jag aldrig träffat förut. Hon var bara tillfälligt hos Gaston och hans familj när hennes husse och matte var borta. Först gick hon i koppel hela tiden, för Gastons matte var inte riktigt säker på henne. Då lekte jag och Gaston för fullt. Vi har verkligen roligt han och jag. Men sedan när våra hussar och mattar skulle fika lite så var Gaston mest intresserad av det, så då upptäckte jag Bella! Oj, vilken snygging det var. Gastons matte släppte henne och vi lekte jättemycket i snön. Hon var mindre än jag, så hon hade det lite jobbigt där det var djup snö, men jag hjälpte henne lite. Jag kultrade runt med henne och då blev snön platt så att hon kunde gå igen :-) Jag ska vara ärlig och säga att jag blev lite förälskad i Bella ♥♥♥ Så heter hon ju nästan som Belliz också :-)





Igår var det ju nyårsafton. Och det var verkligen roligt att titta på alla stjärnorna på himlen. Men ibland small det rätt högt. Jag skällde till på dom ibland, för jag tyckte att det blev lite för mycket. Men det roliga var, att på natten var det kramsnö och matte var ute och kastade snöboll med mig. Det var riktigt kul. Innan har det varit så kallt att vi inte har kunnat kasta snöboll ju. Men ikväll ska jag sova tidigt, för jag är såååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0