Besök

Kan du tänka dig vem som kom hit igår... jo min kennelmatte! Inte nog med det, Lunas matte och brorsan Mascots husse och matte var också med. Men var någon av mina tjejer var med? Inte då! Varken Luna eller Yatzie, däremot var både Mascot och Turbo med, men dom fick stanna i bilen för att dom var så trötta eftersom dom hade varit på utställning ända i Stockholm. Jag hade tyckt att det hade varit OK om dom hade kommit in, det var så länge sedan jag träffade Mascot. Men kennelmatten sa att han kanske skulle göra en "Charlie" i så fall, så det var bäst att han stannade i bilen. Jag undrar vad hon menade med det...?

Jag blev i alla fall jätteledsen när dom gick allihop. Jag tycker att det var såå roligt att dom kom hit. Alla är så snälla mot mig.

Annars händer det inte så mycket roligt just nu. Matte tycker att det är mörkt och halt ute så det blir inte några större utsvävningar kan man säga. Men i helgen var vi bjudna på middag hos mormor och det är inte dumt de´. För varje gång vi kommer dit så får jag en bacongodis och det är mumma det. Jag tycker att vi kan gå dit lite oftare faktiskt…



Annars är det rätt gott att krypa in och slagga lite bredvid mattes säng en kall dag som denna


Kommentarer
Postat av: momor

Jag tycker oxå att du kan komma hit lite oftare.Du

kan väl puffa lite på matte. Om hon fattar vad du menar vet jag inte, men gör ett försök. Älskar dej, puss

2011-12-13 @ 10:01:40
Postat av: Mascot

Jag tyckte också att det var tråkigt av husse och matte att vi inte fick träffas. Vi kunde väl fått säga hej på dig, men jag ska nog också erkänna att vi var jättetrötta efter en intensiv dag i Stockholm. Nu går ju ryktet om att vi kanske ses i Göteborg nu i januari, så man får väl ge sig till tåls tills dess. Vilket tråkigt väder vi har, i går så var både jag och Turbo sugna på att gå ut vi 6-tiden, och husse protesterade inte när vi sa att vi ville gå ut. När han öppnade dörren och gav oss klartecknet att vi fick gå ut insåg både jag och Turbo varför husse inte protesterade. Fy för attan vad det regnade, vi gick bara ut till trädet för en mycket snabb pink, en Charlie sa husse, sen sprang vi in igen. Jag undrar vad han menade med en Charlie, du var ju inte där? Nu i vinter har vi bara sett snö en gång, tror du att det fortsätter så? Jag börjar bli trött på det där blöta som dom kallar för regn jag vill ha snö som man kan spåra i eller gröna gräsmattor, sol och nära till vatten, en sjö, som man kan svalka sig i eller bara gå ner för att dricka ur, det är att önska sig en julklapp! Nu är det snart bara en vecka kvar till jul säger dom, då kan man få julklappar, jag vill nog ha ett nytt tuggben, för det som jag har, har jag tänkt tugga färdigt på i nästa vecka. Vad vill du ha för julklapp?



Ha det gott!

Mascot

2011-12-14 @ 17:24:27
Postat av: Yatzie

Hej Charlie!

Tänk att min matte var hos dig och jag inte fick följa med. Jag fick inte heller följa med till Stockholm för jag var för ung!!!! Men jag hade det kanonbra hos James så det gör ingenting. Tror jag hade det bättre där än att åka en massa bil. Fast det är ju klart - hade jag vetat att de skulle åka inom dig hade jag gärna följt med.



Tycker alla är dumma mot dig bara för att du råkade göra lite inne. Det kan hända alla. Jag tycker det är människornas fel som inte släppte ut dig!!!



Nu är det inte många veckor kvar tills vi ska busa och ha kul, jag LÄNGTAR :-))



Kramar från Yatzie

2011-12-15 @ 20:33:41
URL: http://www.canagolds.se
Postat av: Charlie

Ja du Yatzie! Det är ju tur att andra kan ha lite roligt på ens bekostnad. Men nu får det bli slut med det... Jag längtar också efter tills vi ska träffas. Då ska vi ha riktigt kul.



Mascot, jag håller med dig om att det är alldeles för tråkigt väder. Jag vill ha snö!!! Jag tycker att det är så roligt att busa i snön och dyka ner efter bollen när matte kastar den. Men om jag får välja, så väljer jag helst sommarvärme, då kan man ju bada så mycket man vill. Matte har pratat något om att dom ska bada nu på vintern... jag undrar vad hon menar?



Mormor!

Jag tror att jag sticker ner till dig själv någon dag. Jag är säker på att jag hittar. Men det svåra bli att komma upp i hissen... :-)



2011-12-16 @ 17:01:24
URL: http://tollarcharlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0