Grod-prinsessa!

Idag har vi utforskat skogen lite mer vid vårt nya hus. Så mysigt det var. Vi gick vid den lilla sjön och då träffade vi taxen Vincent. Han är för mysig, men så liten han är. Det är inte lätt att leka för han försvinner ju under mig. När vi skulle gå ropade matte på mig och jag stannade bara lite och sa hej då till Vincent innan jag sprang fram till matte. Hon tyckte att jag var jätteduktig och sa att hon nog skulle kunna släppa mig lös snart även här i våran skog. Nu när jag börjar känna mig hemma här så hittar ju jag hem om matte skulle komma bort från mig. Men det gör hon nog inte hon brukar hålla sig intill mig hela tiden. Vi gick en annan väg sedan och kom upp vid husen nästan där Lina bodde innan. Sedan gick vi utmed gatan och sedan in i skogen igen och kom ut precis vid vårt hus. Så bra det blev. Nu vet vi att vi kan bara kan gå rätt upp i skogen och där finns många mysiga promenadstigar.

Men vet du en annan sak? Jag har pussat en groda idag också. Vid den lilla sjön var det precis fullt av grodor. Matte sa att pussar man en groda så kan den bli en prins. Så jag pussade en och hoppades att det skulle blir en prinsessa, en hundprinsessa! Men det blev det inte! Grodan satt bara kvar och stirrade på mig och förvandlades inte ett enda dugg. Nej, helst vill jag träffa en riktig hundprinsessa- en Bellizprinsessa ♥ ♥ ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0