Mörkrädd

Idag är jag 11 veckor. Min matte och husse tycker nog att jag är lite jobbig ibland. Dom säger ofta nej och släpp och stanna och loss och jaaa, jag vet inte alla konstiga saker dom säger. Jag har förstått att jag inte får bita i dom, men det tycker jag är så gott så jag har svårt att låta bli.

Jag har i alla fall gjort matte riktigt glad flera gånger. När hon säger sitt, så sitter jag och när hon säger  ligg så ligger jag (ibland), men när hon säger stanna så gör jag bara det ibland, bara för att jag ska kolla var hon gömmer godiset :-)

Jag tycker att det är si så där att åka bil. Nu ska vi åka till stugan igen. Det tycker jag är roligt - att komma dit alltså - men att åka dit är lite jobbigt. Men jag ska försöka att sova lite så går det bättre.

Jag hoppas inte att det regnar bara för det tycker jag inte om. Då blir jag så blöt om tassarna.

Det finns bara en sak jag är rädd för och det är när det är mörkt ute. Det är kusligt. Då skyndar jag mig att kissa och rusar fort in igen.

Nu är alla mins syskon hos olika familjer. Undra om vi ska träffas någon gång igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0