6 månader

Nu är jag faktiskt lite ledsen. Jag har fyllt år! 6 månader. Igår! Tror du att jag fick gå på kursen som jag brukar på onsdagar? Nä, inte en chans! Jag hade sett fram emot att träffa alla mina kompisar där och berätta att jag faktiskt hade födelsedag... OK, halvårsfödelsedag! Men jag trodde faktiskt att man grattade det. Vet du vad husse och matte skulle göra i stället? Jo, gå och springa tillsammans med tre tusen andra stollar som måste ut på en och samma gång. Det kallades för Blodomloppet! Matte sa att om jag hade varit lite äldre så kunde jag fått följa med och att jag nog får det nästa år. Men det spelar väl ingen roll, när jag hellre hade velat gå på min kurs om träffa mina kompisar än vara ute och trängas med en massa folk. Skärpning matte! Det enda som var positivt var att mormor kom och va hos mig när dom var borta.

Matte vägde mig igår också och nu väger jag 17,5 kg. Bra va? Jag blir nog stora killen när jag blir vuxen.

Idag har vi varit vid Västersjön och gått en lång promenad. Malin var också med. Fast hon åkte inte med oss i våran bil. Hon åkte i den där stora bilen utan tak. Jag skulle kunna tänka mig att åka med henne någon gång. Det är nog mysigt att sitta där när öronen fladdrar i blåsten när man kör. Våran bil är inte särskilt kul. I alla fall inte att sitta i där bak. Fast nu ser jag ut genom rutan när jag sitter upp. Fast oftast ligger jag ner i alla fall.


Myrstudie...


Jag passar på att låna en stol när dom har gått in...


Jag sitter modell...


"Vinkla huvudet lite"...


Bra va...!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0