Mackan

Nu ska jag berätta något roligt. När vi var i stugan snodde jag en macka på köksbordet. OK, jag borde inte gjort det, men jag var så sugen så jag kunde inte låta bli. Du skulle ha sett matte!! Hon ropade och hoppade och sprang och levde som jag aldrig har sett förr. Hur dum tror hon att jag är? Inte tänkte jag väl släppa den supergoda mackan för en liten sketen valpgodis. Nej tack! Jag slukade min macka snabbt som ögat och letade sedan upp alla smulorna i gräset. Jag hade faktiskt lite dåligt samvete sedan, men matte skällde inte på mig i alla fall. Hon sa bara att jag inte får ta något utan lov. Sedan skrattade hon faktiskt lite när hon vände ryggen till, det såg jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0