Shopping

Idag har matte och husse varit och storhandlat... ett halsband, ett koppel, två matskålar, en boll, en filt eller vad det var och bajspåsar. Kopplet ligger redan i bilen så att de kan testa om dom kommer och hälsar på någon dag i påskhelgen. Jag hoppas det, för jag längtar verkligen efter dom. Men ååå, vad roligt ví har haft ute dom här sista dagarna. Det har varit sååå kul så jag har bara trillat ihop i en liten hög så trött har jag varit. Men en dag blev jag jätteblöt. Det regnade sa kennelmatten. Men då fick vi komma in i stället. Det var mysigt för då kunde vi krypa ihop i våra korgar och mysa och bli varma igen.

Nu är det påsk säger dom - undra vad det innebär. Men man ska i alla fall säga GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0