Nu är jag här!

Igår kom matte och husse och hämtade mig hos kennelmatten. När dom var där fick jag springa alldeles själv ute i trädgården. Jag retades faktiskt lite med mina syskon för att inte dom fick komma ut, men sedan ångrade jag mig. Jag var så ledsen i bilen. Jag tyckte det var så ledsamt att åka ifrån alla. Tänk om jag aldrig får träffa dom mer ...

När vi sen kom till Jönköping var det rätt bra i alla fall. Ett stort hus och en jättestor trädgård. Matte och husse är jättesnälla. Dom gosar med mig och jag har fått många saker att leka med. Sen när det blev kväll då blev jag ledsen igen. Jag kunde inte hjälpa det, men jag längtade sååå efter mamma och mina syskon. Men matte gosade med mig och till slut somnade jag i alla fall.

Idag har jag haft en fantastisk dag. Jag har varit ute nästan hela dagen och det har varit mysigt men lite kallt. Jag har fått träffa dom andra i familjen som också var snälla och killarna har lekt och busat med mej. Även dom som dom kallar mormor, farmor och farfar var här och hälsade på. Dom vill jag gärna träffa igen.

Nu längtar jag bara lite efter mamma. Det är inte så dumt här trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0