Mammor

Nu har äntligen vår kennelmatte fått ordning på sin dator så att hon kan lägga ut bilder på oss igen. Matte var orolig att det hade hänt något eftersom hemsidan inte uppdaterades. Det var det tydligten fler som var för det har ringt i ett här. Det har också varit många och hälsat på hos oss. De vill gosa med oss och titta hur vi har det. Häromdagen var det en annan hundmamma här också. Hon var snäll. Kanske kommer hon och hälsar på fler gånger. Men bäst är mamma förstås. Jag kommer att sakna henne när jag kommre till familjen K. Men jag hoppas att dom åker hit med mig ibland så jag får träffa mamma lite.



Jag älskar att vara i min husses famn. Den är nästan lika varm o go som det är hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0