Doktorbesök

I morgon ska jag gå till doktorn... eller det heter viss veterinär. Han eller hon ska kolla på oss så att vi är hela och fina. Min matte tycker i alla fall att jag är finast av alla valpar hon har sett. Hon och husse var förresten här en sväng i måndags. Det var kul att träffa dom. Nu är det bara två dagar kvar till dom kommer och hämtar mig. Fast jag kommer att sakna mamma lite. Hon och lillsyrran flyttar hem till sig redan i morgon. Fast henne kommer jag inte att sakna, lillsyrran alltså. Hon är den jobbigaste som finns. Fast hon är rätt söt...  Jag hoppas att jag får träffa henne nå´n mer gång i alla fall.

Åååå vad jag längtar......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0